Wednesday, October 12, 2011

novel "Adilah Cik Serba Tahu"

semalam cik noradla temankan cik fyqa ke Giant Kulim utk cari novel "Akhirnya Aku Kahwin",sambil2 tu dok tgk gak la novel2 len...tiba2 terpaku kt satu novel ni tajuk "Adilah Cik Serba Tahu"...trus amik hp snap pic novel tu...terkembang la sat sbb novel ni guna nama cik noradla..hihi...




sinopsis:
Dia punya dua identiti.

Adilah Arifin
~ Pekerja GoGo Sdn. Bhd. yang menjalani hidup biasa-biasa dan seadanya. Baginya, hidup ini umpama gula-gula, masam, manis dan kadangkala masin. Ada ruang kosong dalam hidupnya. Ruang untuk kenangan silam yang sudah dilupakan. Sekian lama, hakikat itu bukan masalah besar baginya. Bertabah, Adilah!

Cik Serba Tahu
~Kaunselor tidak bertauliah,tanpa pekenalan,tanpa bersua muka dan tanpa berkawan,begitu mudah orang berkongsi masalah di kaunter Pertanyaan Cik Serba Tahu.Sesungguhnya,cik Serba Tahu sama sekali tidak boleh mengecewakan pembaca yang berkongsi masalah dengannya,jangan main-main.Ada nama baik yang perlu dijaga.Reputasi perlu dipertahankan!Berusaha Cik Serba Tahu!
Siapa pula Hakim, Reen dan Afra mahupun Izham dalam hidup Adilah Arifin? Mengapa pula mereka terlebih seronok dapat bersua muka dengan Adilah. Perasaan Adilah? Kosong. Baginya mereka bukan sesiapa pun.



No comments:

Post a Comment