Thursday, January 13, 2011

kupon makan

hmmm....starting 10 Jan 2011 dah tak der elaun makan,Management ganti dengan bagi kupon.Tak best langsung,nk beli apa kt kantin tu,selalu aku beli mknan kat luar or aku bawa bekal dari rumah..opps..bukan nk save budget ye..jangan salah paham plak..sbb utama aku tak beli makanan kt kantin tu sebab tokey dia Cina..so takkan la aku nk makan makanan dari air tangan dia plak..agak2 la kan..sejak2 dapat kupon ni,aku dengan colleague aku cuma beli roti ja...air pon kami bancuh siap2 bawa pi kantin..hehehehe...takpon beli air kt mesin tu ja..hahaha..

ni la kupon aku...

contoh kupon
hari ni pon aku beli roti lagi,...nk buat stok roti byk-byk kat rumah aku...lagi satu,masalah bila guna kupon ni,dia cuma ada kupon RM1 dgn RM0.50 je...so if aku beli harga roti RM 1.80,baki ada lagi RM 0.20.Auntie kantin tu akan bagi gula2 yg harga  RM 0.20.Dia takkan bagi balik RM 0.20 cash kat kita...dah la bagi gula-gula yang boleh mempercepatkan proses 'merosakkan gigi'.huhuhu...



ni la roti yang aku beli tadi...



No comments:

Post a Comment