Friday, June 9, 2017

Aku Kehilangan Dia

Al Fatihah, aku anginkan untukmu wahai sahabatku
Tenanglah dikau di sana disisi Tuhanmu

Tepat 9.00 pagi , 6 Jun 2017 tarikh yang akan aku kenang sampai bila-bila.Hang tinggalkan dunia ni, tinggalkan suami,mak,adik beradik dgn sedara serta hang tinggalkan aku.
Cepat sangat hang tgl aku, tak sempat kita nk p travel sama2 lagi.Kan kita dah plan nk p KK for 2nd time..Tak sempat beb.Bkn tu ja, nk p Langkawi.. tempat faveret aku dgn hg..tu pon x sempat

Nk buat macamana, masa hang dah tiba..tak terlewat sesaat dan tak awal sesaat.Tepat2 masa Allah amik hang dan kembali kepadaNya.
Tipu la kalau aku tak sedih beb, sedih sangat..tapi bila pikir balik hg kembali ke tempat yang semua org akan kembali..kembali ke sisi TUHAN, kenapa aku patut sedihkan. Allah lebih sayang hg..sayang aku tak seberapa berbanding kasih sayang Allah pada hg.
Beb, byk benda yang tak sempat kita nak share sama2, besday aku yang akan datang, tak dak lagi la wish hg..wish hg selalu " semoga aku bahagia, bertemu jodoh ".Thn ni dan thn seterusnya dah xdak beb...Tiada beb..Tapi aku hrp hg akan terus doakan aku
beb, hg pi di Bulan posa..Bulan yang penuh keberkatan,kerahmatan..Rezeki hang beb...Bulan mulia.
Aku nk hg tau yg aku setia disisi hang sepanjang hg kt ICU, dan paling bahagia/syok saat tu, bila panggil nama hg...hg bg reaction, wlwpon aku tau saat tu hg sedang sakit sgt, depa bg hg koma..tp aku yakin hg tau yg aku ada kt situ. Lg 1 beb, aku tunggu smpi akhir hayat hg.Bila screen 0, remuk hati aku..beb, aku minta maaf tau sebab sepanjang dgn hg masa tu, aku asyik nangis ja...sampai la pon dok nangis jgk..ingt ja nangis. Muka aku ni nampak ganas, tapi hati tisu..hihi
beb, hg bkn setakat kawan, sahabat....dah macam adik beradik aku. Persahabatan kita 23 tahun akan terus kekal selamanya..

Beb, hang tunggu aku tau, tak lama lagi aku menyusul..Sabar naa...tunggu aku!!Tak lama dah beb..tak sabar nk jumpa hg :)







No comments:

Post a Comment