Monday, March 24, 2014

Selamat Pengantin Baru Sahabatku

Selamat Pengantin Baru
"Barakkallah lakuma wajamaa' bainakuma filkhair"
Fiqa Rashid & Zawahir

Tahniah!!
Perjalanan baru bermula
Bermula episod dan fasa terbaru dalam hidup
Didoakan semoga berbahagia dan kekal hingga ke Jannah

Nak nasihat tentang rumahtangga,aku bukanlah orang yang tepat
Yang boleh aku cakap,
kini syurgamu bukan lagi di bawah telapak kaki seorang emak
tapi seorang suami
taat dan patuhilah segala kata suamimu selagi tidak melanggar syariat-Nya

Berbahagialah dengan kehidupan yang baru
Lahirkanlah anak-anak yang soleh/solehah
Jadilah seorang isteri yang baik
Aku yakin hang mampu menjadi yang terbaik

Sebagai sahabat
Aku sentiasa ada untuk hang!
Aku sayang hang sampai bila-bila



















No comments:

Post a Comment